Lördag och ledig.

Skrivet den 2009-09-19 @ 11:31:11

Min första lediga dag på hela veckan, den ska jag tillbringa med Linnéas mormor som kommer på besök. Undra vad vi ska hitta på för något. Saknar att jobba, gillar glocalnet, så min lediga dag och jobb imorgon och resten av den veckan. Nästa helg ska jag väl försöka vara ledig helt, tror företaget Transcom firar 10 års jubileum. Så ja.

Bilen går väl sådär nu förtiden, misstänker att den har några mil kvar att leva sen måste man införskaffa sig en ny. Skulle behöva några tusen dollar och sedan växla in dessa i kronor för att göra något fränt.

30 minuter kvar, sen kommer mormor och då bär det av, what to do.. what to do.

Har det kommit en ny Twilight film nu? New Moon? Coolt, tyckte första sög och att han huvudskådisen ser megagay ut men visst, alla tycker olika.


Här kommer en låt;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback