Greg

Skrivet den 2009-09-10 @ 15:49:03

Jag tror det är roligare att skriva blogg om bloggen har fin design
och jag måste säga att jag är plötsligt nöjd med den jag har nu.
Så många läser blogg, men min läser 1 person.

Jag är inte sugen på att sitta vid datorn,
har bara datafel sen jag bodde med Dennis i 3 år.

TACK GUD att jag kom därifrån. 



Greg Laswell - The One I Love



Det första som hände i Norrköping vet ni kanske inte eftersom jag inte sagt det. HEHE.
Men första 3 veckorna fick jag 4 parkeringsböter och 1 böter för att jag inte hade bilbälte, fy skäms.
Men nu börjar det rulla på, jag och Linnéa börjar få in pengar till hushållet och nu kan vi börja köpa kläder snart.

Minns inte senaste jag köpte en tröja?





Thsti

Den skulle jag vara snygg i tror jag.


Men nu måste jag göra något annat, rätt kul med blogg.

Tror du jag passar att blogga om roliga saker snuttelinniz?? :))

TOUCHÉ


Kommentarer

Postat av: Linnéa

haha älskar din blogg, du passar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback