Right. Mafia Wars

Skrivet den 2009-10-01 @ 19:36:47

Jahapp, for iväg på jobbet imorse. ETT UNDER att tok bilen startade, brumm brumm bruuuuöööömmm.. så for jag iväg och 15 minuter senare är mina första ord; Sätt igång och jobba nu.

Det är jobbigt att jobba för Glocalnet, passar dock en låg människa som mig själv. El Diablo som jag kallas i spanien.

Jag jobbade iallafall och jobbade, jobbade. Kom hem 17:00, vad fan gör jag? orkar inte städa, orkar inte sova och orkar ingenting. KUL att sluta tidigt från jobbet. NU snart vill jag tebax till 08:00 - 20:00 jobbet.

PlLEASE


hmm, dator.. lätt överskattat. Testade spel, oj vad kul.. ehm 2 dagar. Sen FACEBOOK YEAH, FACEBOOK SPEL ROX :-D

NU vet jag inte vad jag ska göra..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback