En Elefant

Skrivet den 2009-01-18 @ 17:07:50

jag tror helt ärligt att ni har missat harmonin bakom elefanter, tänk dig en elefant som kan prata. ni har väl alla sett dumbo? han som kan flyga med öronen? blir man inte glad när man ser han så vet jag inte min moster. Vi kan ta lite kort information om elefanter;

Namn: Elefant
Antal tår: fem fram, fyra bak fyra fram, tre bak
Öronform: mindre större
Snabel: ett "finger" på snabelspetsen två "fingrar" på snabelspetsen
Ryggform: (oftast) konvex rund rygg konkav sadelrygg
Betar: sällsynt, endast hannar mycket vanligt
Hud: slätare skrynkligare

Vart hittar jag en elefant?
Elefanter kan ses i svenska djurparker, däribland Kolmårdens Djurpark och Borås Djurpark.



Därför tycker jag det skulle vara roligt om ni började skicka elefanter till varandra.
Beställer du på en vardag innan kl. 17.00 så levereras elefanten med posten nästkommande vardag i de allra flesta fall.

Klicka på mig för att skicka elefant!

Lycka till


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback