En dag på jobbet

Skrivet den 2009-01-18 @ 15:19:58

Hej hej hej, en dag på jobbet med mohammed och Anders eller vad nu kunderna vill kalla sig. Rätt kul när Pelle ringde in och hade en email adress vid namn [email protected] det var helt enkelt toppnoch of the day. Vid varje tillfälle på hela dagen har jag lagt ner mer energi på att ringa Linnea än att ta samtal från kunderna. Men vad är hemligheten bakom björns framgångar på jobbet? Är det samtalen till Linnea? Är det Mohammeds brytning på tyska? Eller är det för att jag är bäst? Nej det är helt enkelt de eviga flash spelen som får mig att känna av harmonin, som får mig att orka genom dagen. Här kan ni se en very nice bild på ungefär hur ett krigar spel i min kaliber kan se ut;

Tower Defence


Är ni sugen att prova på Onslaugt 2 så finns det en länk här

Onslaught 2

Varför spela detta fantastiska spel?

Ett mycket välgjort tower defence-spel.
Det finns 16 st olika vaktorn med tre typer av uppgraderingar vardera.
Sen finns det 12 schyssta banor med olika strukturer.
Spelet är mycket beroendeframkallande så spela med omsorg.

Ni har blivit varnade. höhöhöhö.


Kommentarer

Postat av: Linnéa

Hej hej hej hej hej hej!

HAHAHAHAHA! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback