Blogg blogg blogg

Skrivet den 2009-01-20 @ 21:46:29

När man har lite att göra på jobbet så summerar man en massa skämt, så här har ni. Vilken är roligast? :-)



Historia 1. Hos frisören: -Ska jag kamma bena? - Nej, det behövs inte, jag har inte så mycket hår där.



Historia 2. - Varför ramlar de där ungarna hela tiden? - De är ju trillingar!



Historia 3. - Nå Pelle, hur många krig förde Karl XII? - Fem - Räkna upp dem! - 1, 2, 3, 4 och 5!




Historia 4. - Vad gör du i skåpet Per? - Jag leker periskåp.




Historia 5. Fakiren är på promenad med sin son. Plötsligt råkar pojken trampa på en spik. Pappan blir arg och fräser: - Det är konstigt med dig att du alltid ska tänka på nöjen.




Historia 6
. - Goddag, jag skulle vilja ha en slips som matchar min ögonfärg. - Jag är ledsen min herre, men vi har ingenting i blodsprängt för närvarande.




Historia 7. - Jag har varit i Jemen. - Nämen? - Jomen!




Historia 8. Läraren: Kan du böja adjektivet "äcklig", Olle? Olle: Äcklig, kålsoppa, lever.




Historia 9. - Det var en liten biff? - Ja, men herrn kommer bli förvånad över hur lång tid det tar att äta upp den.




Historia 10. - Hovmästaren! Den här maten är kall, luktar ruttet, ser äcklig ut, och är bränd! - Någonting annat? - Ja, portionerna är för små!



Kommentarer

Postat av: Linnéa

Blogga rå snorunge! :D saknar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback