up-to-date(e)

Skrivet den 2009-02-05 @ 11:35:11

Sådärja efter att ha ingått och sett att det finns något som heter statistik och att den både går upp och ner varje dag men inte går ner mot 0 så förtjänar ni att få ett tråkigt inlägg så ni kan lugna ner kalsongerna. Jag ligger på dödsbädden känns det som, håller på att hosta sönder hjärtat i kroppen och det känns inte kul. är det "ont i halsen" sjukan eller är det "rökhosta" som har smygit sig fram? kanske är en blandning? Very well, det har väl hänt lite roliga saker, för någon vecka sedan ringde en kvinna vid namn Harriet och kallade in mig som KLamydia smittad till UM, jag bah? HAHA? Very nice, då drar vi dit och pinkar på dirren tänkte jag, tog dock en vecka innan jag kom dit. Efter att jag pinkat som en man och sprungit därifrån så ringde jag 1 vecka senare och frågade efter resultat. Fick då prata med en annan kvinna, hon sa... det är negativt. Hahaha, så då tänkte jag? Är det någon jävla idiot som försöker driva med mig och skicka dit mig i onödan? Allt var ju så klart att jag skulle ha det, klamydia bussen stod utanför och såg allmänt frågande ut och så även jag.

Annars utöver det, har varje dag gått åt att lägga den mesta energin på Linnéa, även fast vi inte hinner med många timmar på dagarna så är det trevligt ändå. Tänk om det fanns sommarlov?=) Höhöh. Anywayz, skolan för mig går bra. Not? Tar dock studenten. Det ska bli kul, men först ska vi fira 100dagars och ja, körkortet som snart är klart, "snart" klart.. kommer bli the greatest success ever. Tacka gud att 2008 fitt året är över och att mitt liv fylls med evig harmoni resten av de kommande åren, det räcker för mig! Det var allt, over and out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback